Återbetalningspolicy

Returer

Vår policy varar i 30 dagar. Om 30 dagar har gått sedan ditt köp, kan vi tyvärr inte erbjuda dig en återbetalning eller utbyte.

För att vara berättigad för ett återvändande, måste din produkt vara oanvänd och i samma skick som du mottagit det. Det måste också vara i original förpackning.

För att slutföra din retur kräver vi att du uppvisar kvitto eller bevis av inköp.

Kontakta oss för mer information om hur du returnerar ditt paket.

Alla våra returer ska skickas till vår adress i Sverige.


Återbetalningar (om tillämpligt) 

När din retur mottagits och kontrollerats, vi kommer att skicka dig en e-post för att meddela dig att vi har mottagit den returnerade varan. Vi kommer också att meddela dig om godkännande eller avslag av din återbetalning. 
Om du är godkänd, då din återbetalning kommer att behandlas, och ett krediter kommer automatiskt att läggas till på ditt kreditkort eller ursprungliga metoden för betalning inom ett visst antal dagar.


Sena eller uteblivna återbetalningar (om tillämpligt) 

Om du inte fått en återbetalning ännu. 
Sedan kontaktar du ditt kreditkortsföretag, det kan ta lite tid innan din återbetalning är officiellt publicerat. 
Kontakta sedan din bank. Det finns ofta viss bearbetningstid innan återbetalning är inlagd. 
Om du har genomfört allt detta, och du fortfarande inte fått din återbetalning ännu, vänligen kontakta oss på [email protected]


Utbyte (om tillämpligt) 

Vi ersätter produkter som är defekta eller skadade. Om du behöver byta ut det för samma objekt, skicka oss ett mail på [email protected]


Returfrakten till Sverige

Du kommer att vara ansvarig för att betala för din egen fraktkostnad för att returnera din vara. Fraktkostnader kommer inte att återbetalas.

Om du skickar ett objekt med värde över 500 kr, bör du överväga att använda en spårbar fraktservice eller fraktförsäkring. 

Scrolla till toppen